Handelsbetingelser

Alle priser er inkl. dansk moms

Vi har faste lave priser på fragt. Bemærk venligst, at vi IKKE kan sørge for alternativ levering i eksempelvis en carport eller lignende, medmindre du har en modtagerflexordning med PostNord.

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på GetBasic.dk skal du igennem følgende trin: 

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Du kan se indholdet af din indkøbskurv i øverste højre hjørne

2. Gå herefter til kassen

3. Afkryds, at du har læst og accepteret vores handelsbetingelser og klik "Gå til betaling"

4. Indtast dine kontaktoplysninger og adresse og klik "Fortsæt til levering"

5. Vælg levering og klik "Fortsæt til betaling"

6. Vælg betalingskort eller Mobilepay og tryk på knappen "Betal nu", hvorefter du bliver sent til betalingsvinduet

  • Vi opkræver ingen gebyrer for betaling med kort eller Mobilepay.
  • Vi accepterer følgende betalingsformerDankort, Visa Electron, Visa, Mastercard og Mobilepay.

Købeloven er gældende ved ethvert køb indgået hos Get Basic. 

 

Generelle oplysninger om Get Basic:

Virksomhedens juridiske navn: Sign Up Survey

  • Shopnavn: GetBasic.dk
  • Adresse: Hyllingeparken 15A, Postnummer: 4070 Kirke Hyllinge
  • Tlf. +45 31622540 og +45 21836581
  • Virksomhedens kaldenavn: Get Basic
  • Selskabsform: Enkeltmandsvirksomhed
  • CVR nr: 43474766
  • Officiel e-mail adresse: shop@getbasic.dk
  • Officiel web-adresse: www.getbasic.dk
  • Bank: Ringkøbing Landbobank
  • Bank konto: 7670 3681884

  

Andet:

Aftaler på vores website indgås på dansk. 

Alle priser på websitet angives inkl. moms samt alle afgifter, told m.m.

 

Betaling:

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

  

Levering:

Alle varer sendes med GLS eller Post Nord og tilstræbes afsendt hurtigst muligt. Vi vil fremsende en e-mail med information om leveringsdato på den købte vare. Er man som kunde ikke tilfreds med denne leveringstid, bedes man venligst rette henvendelse til shop@getbasic.dk.

Get Basic benytter følgende fragtfirmaer:

GLS

Pakkeshop: kr. 39,-

PostNord

Pakkeshop: kr. 39,-

Hjemmelevering: kr. 59,-

Leveringstid: 

Som udgangspunkt 1-6 dage. 

 

Fortrydelsesret:

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Det gør du ved at sende en mail til shop@getbasic.dk  og gøre opmærksom på, at du ønsker at returnere varen. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder hele dit køb eller en del af dit køb. 

 

Returnering:

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Efter henvendelse på shop@getbasic.dk med dit ordrenummer får du tilsendt et link til køb af returlabel (39 kr.). Når dette er købt, sender vi en returlabel til dig på mail.

 

Varens stand, når du sender den retur:

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig på dit varekøb senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din returvare.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

Get Basic

C/O Compack

Borupvej 4

7330 Brande

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Dog mod forudgående aftale.  

 

Ombytning:

Vi tilbyder ombytning. Du skal blot skrive til os på shop@getbasic.dk, nævne dit ordrenummer og fortælle os, hvilke varer der skal byttes. Varerne skal sendes retur til os på adressen:

Get Basic

C/O Compack

Borupvej 4

7330 Brande

 

Reklamation:

Når du handler hos Get Basic som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Ved forbrugerkøb gives der efter Købelovens bestemmelser herom en reklamationsret på 24 måneder på alle varer (12 mdr. ved handelskøb).

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, der var til stede ved levering, men som først har manifesteret sig i indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen, anses reklamationen altid for værende rettidig i forbrugerkøb. Ved handelskøb kræves straks en reklamation. Reklamationsret er ikke det samme som garanti, og det er ikke alle fejl der vil kunne blive udbedret via reklamationsretten.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen afhængig af den konkrete situation.

Er reklamationen berettiget, sender vi en returlabel, så du holdes omkostningsfri i forbindelse med returneringen. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Vi opfordrer til, at du benytter vores returlabel, men er det ikke tilfældet, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger i forbrugerkøb, såfremt reklamationen er berettiget. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på følgende adresse: 

Get Basic

C/O Compack

Borupvej 4

7330 Brande

Vi SKAL informeres pr. mail, inden vi kan tage varen retur. Mail skal sendes til: shop@getbasic.dk

Når du returnerer varen, bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din ordrebekræftelse. Husk at emballere denne forsvarligt. Såfremt varen efter nærmere undersøgelse ikke findes at lide af en mangel, forbeholdes ret til at opkræve et gebyr på kr. 250,- plus porto for arbejdstid i forbindelse med returnering. Beløbet skal forudbetales førend varen sendes retur. Inden du sender varen til os, skal du kontakte os pr. mail, så vi kan sikre os, at du er bekendt med dette.

 

Klager:

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte shop@getbasic.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet. Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse.Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr.